Çarşamba, Şubat 22, 2006

eşim ve oğlum



eşim ve oğlum yada dostum,

eşim yaklaşık on yıllık ankara altındağ yıldırım beyazıt ilk öğretim okulu sınıf öğretmenliğinin ardından dr. reşit galip ilk öğretim okuluna geçebildi. dr. reşit galip kimdir bilir misiniz? dr. reşit galip; mustafa kemal' e doğru bildiklerini söylemekten çekinmeyen bir özel kişidir. doktordur. milli eğitim bakanlığı yapmış bir yurtseverdir. her öğrencinin beş yıl boyunca her okul günü sabah yada öğlen söylediği andımızın yazarıdır. her öğrenciye türküm doğruyum dedirten kişidir. bunu ırkçılık boyutundan soyutlayarak ele alırsanız ne kadar önemli olduğu ortaya çıkacaktır sanırım. eşim ve oğlum doktor reşit galip ilk öğretim okulunun bahçesindeler. bu doktorun adı bir üniversite de yaşasaydı iyi olmaz mıydı? doktor adı bir cadde, bir okulda şimdilik. değerbilirlik nedir?

Hiç yorum yok: